Fast Fiction

5/4/06

Fast Fiction

...μικρά διηγήματα μεταξύ φίλων...

14 Comments:

  • Καλωσήρθες κι εσύ στη μεγάλη παρέα μας! Πολλές ευχές για τη νέα αρχή και καλή συνέχεια.

    Δε νομίζω πως είναι καλό να περιορίζεις το blog σου από τώρα σε "ανθρώπους παγόβουνα", αποκλείοντας τους "ψαγμένους", "ταγμένους", "κολλημένους", κλπ. Γράψε ελεύθερα, και άσε να σε διαβάζει και να σε σχολιάζει όποιος θέλει!

    Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως, πέρα από τα άλλα κείμενά σου, να εξέδιδες και το βιβλίο σου εδώ - ή τουλάχιστον να παρέθετες μερικά αποσπάσματα. Υπάρχουν πρόσωπα που ξεκίνησαν ως bloggers και τα κείμενά τους εκδίδονται πλέον σε μοφή βιβλίου από γνωστούς εκδοτικούς οίκους. Ποτέ δεν ξέρεις...

    By Blogger mickey, at 6/4/06 04:44  

  • Καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ.

    Έχεις δίκιο, ευχαριστώ για το σχόλιο, δεν το διατύπωσα καλά. Αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι δεν θα είναι το blog αυτό "συγγραφικό" - "κουλτουριάρικο" - για τους λίγους -ας το πω έτσι, που θα σχολιάζουν Προυστ και Κάφκα. Θα το αναδιατυπώσω.

    By Blogger Niki, at 6/4/06 09:20  

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΔΗΛΏΝΩ FAN!!!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 6/4/06 16:46  

  • Irene,

    Σε ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο. Θα κάνω το παν για να μην απογοητεύσω.

    By Blogger Niki, at 6/4/06 22:43  

  • Νίκη μου σου εύχομαι ο δρόμος που διάλεξες προς το βουνο να έχει το καλύτερο δυνατό και υψηλότερο προορισμό και να κατακτίσεις την κορυφή του όσο πιο συντομά γίνεται.

    Η σταδιοδρομία που διάλεξες είναι πολύ δύσκολη αλλά ταυτόχρονα και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και γι' αυτό συνάμα ελπίζω στην διαδρομή σου προς την κορυφή να αντικρίσεις τα πιο όμορφα αξιοθέατα ξεπαιρνώντας ταυτόχρονα όλες τις προκλήσεις που θα συναντίσεις.

    Να είσαι υγιείς και ευτυχισμένη πάντα και να ξές πως οτιδήποτε χρειαστείς θα προσπαθήσω να είμαι εδώ και να σε βοηθήσω με όποιο τρόπο μπορώ.

    Σου εύχομαι καλή συνέχεια καλή επιτυχία!

    Στράτος

    By Anonymous Ανώνυμος, at 7/4/06 11:59  

  • Στράτο,

    Σε ευχαριστώ.

    Είσαι πραγματικός φίλος.

    By Blogger Niki, at 7/4/06 15:45  

  • Είσαι καταπληκτική! Τα κείμενά σου πολύ συγκινητικά αγγίζουν τη ψυχή μου. Σου εύχομαι μόνο επιτυχίες!!!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 10/4/06 12:19  

  • «’Έλα ρε…. Τι έγινε…»

    «Καλά»

    «Μπήκες να δεις το blog μου? »

    «Όχι»
    ….

    Κάπου εκεί τελείωσε η συζήτηση.

    Και πάνω στην προσπάθειά του ο εγκέφαλός μου να αποβάλει τη χθεσινοβραδινή vodka και να ανεβάσει πάλι στροφές….. δεν ασχολήθηκε……

    Μέχρι που 4 το πρωί ήρθε να μου το θυμίσει περιχαρής… αφού φυσικά είχε αναλύσει πρώτα για 428η φορά το «Live at the Pompeii».

    Το διάβασα όλο μονορούφι….

    Σίγουρα θα υπάρχει κάπου μία λίστα με τίτλο «Προσόντα που πρέπει να έχει ένας Επιτυχημένος συγγραφέας ». Ε, λοιπόν βάζω στοίχημα ότι εκτός από τα αυτονόητα (σύνταξη, στίξη κτλ) μέσα στο top 5 θα είναι σίγουρα να διαβάζεται το κείμενο εύκολα και ευχάριστα και παράλληλα να σου μεταδίδει το feeling που θέλει να περάσει ο συγγραφέας. Αυτά τα έχεις και με το παραπάνω. Keep up the good work…..

    By Anonymous Ανώνυμος, at 10/4/06 13:32  

  • Anonymous,

    I love you.

    Cartman, πρέπει να ανοίξεις δικό σου blog. Seriously...

    Φιλιά

    By Blogger Niki, at 10/4/06 13:56  

  • Καλωσόρισες Νίκη!:-)
    Εμένα μου αρέσει περισσότερο να σκορπίζω κείμενά μου στο διαδίκτυο από το να τα κλείνω στα στενά όρια ενός βιβλίου. Να μένουν -όσο μένουν- και να ταξιδεύουν άϋλα...
    Επικοινωνώ συχνά με τους αναγνώστες, διαβάζω σχόλια, νιώθω όμορφα με αυτή τη ζωντανή επικοινωνία!

    ..μπορεί πάλι να μην είμαι ακόμα "ώριμη" να εκδοθώ.. ποιος ξέρει.. ή να μου λείπει η αυτοπεποίθηση.. αρνήθηκα πάντως τις μέχρι τώρα σχετικές προτάσεις και νομίζω πως καλώς έπραξα..

    By Blogger Rodia, at 25/7/06 14:56  

  • Hallo Rodia...

    Ναι, το γράψιμο πρέπει να γίνεται όπως μας αρέσει και μας ευχαριστεί...

    (Αλλά αν είναι θέμα αυτοπεποίθησης, τότε προσπάθησε να το ξεπεράσεις... we only live once)

    By Blogger Niki, at 1/8/06 12:07  

  • Α,θα σου πω και εγω μια αναλογη ιστορια. Το 1994 σε ιδιωτικο νοσοκομειο η γυναικα μου υπεστη μαστεκτομη και αφαιρεση λεμφαδενων λόγω εύρεσης κακοήθους( σύμφωνα με την βιοψία) όγκου στο στήθος. Για τα επόμενα δύο χρόνια υπέστη άλλες 4 εγχειρήσεις στο στήθος και στον θυροειδή όπου και εκεί βρέθηκε (incapsulated) καρκίνος. Ζούσαμε αυτο το διάστημα σε μία κόλαση -που θα είναι η επόμενη μετάσταση του καρκινου.Αφου είχε κάνει συνολικά 5 εγχειρήσεις την τελευταία φορά που της πρότεινε ο γιατρός μία ακόμη εγχείρηση απελπίστηκε και μου ζήτησε να πάει στην Ισπανία απο όπου και η καταγωγή της.Απο εκεί δε μετα απο μερικές μέρες μου ζήτησε να της στείλω και τους ιστούς της βιοψίας του καρκίνου του στήθους γιατι το ζήτησαν οι εεί γιατροί. Πράγματι τούς ζήτησα απο το εργαστήριο και πράγματι, απέστειλα. Ενα βράδυ μετα απο μέρες, μία απο τις λίγες φορές που το έκανα στη ζωή μου, προσευχήθηκα στον Κύριο ζητώντας συνβουλή και στήριξη. Δεν είμαι θρήσκος και οι φορές που εχω πάει εκκλησία στη ζωή μου είναι μετρημένες.
    Τη νύχτα στον ύπνο μου είδα ενα όνειρο. Παρουσιάστηκε κάποιος και ακουσα μια φωνή στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου που ήρεμα μου έλεγε: <>. Μα τι λές, έλεγα εγω, είναι δυνατόν? εχει κάνει τόσες εγχειρήσεις. <> μου απαντούσε η φωνή.
    Το πρωί όταν ξύπνησα σκεφτόμουνα τι απίθανο όνειρο είχα δεί.
    Το ιδιο κιόλας μεσημέρι, όμως, μου τηλεφώνησε η γυαναίκα μου και μου λέει:<,Γιώργο δεν θα το πιστέψες αλλά οι γιατροί που εξέτασαν τουσ ιστούς δεν βρήκαν κακοήθεια>.
    Απο ότι μάθαμε αργότερα οι γιατροί από αμέλεια ή δόλο είχαν δώσει εσφαλμένη διάγνωση.
    Το ερώτημα όμως παραμένει: απο πού προήλθε και πώς εξηγείται αυτό το όνειρο?

    By Blogger Unknown, at 30/3/11 23:30  

  • Αγαπητέ Γιώργο,

    Από ό,τι βλέπω, δεν μας καταθέτεις απλώς την ιστορία σου -η οποία ξεκάραθα είναι θαύμα του Κυρίου μας- αλλά ζητάς και κάποιες απαντήσεις απάντηση σε πνευματικές απορίες. Το καλύτερο που μπορώ να σου προτείνω είναι να κάνεις copy paste την ιστορία σου και να την στείλεις στο blog http://orthodox-answers.blogspot.com/ στο email orthodoxanswers@gmail.com. Τα παιδιά αυτά κάνουν εκπληκτική δουλειά και είναι πάντοτε πρόθυμα να απαντήσουν με σαφήνεια πνευματικές απορίες γύρω από την Ορθόδοξη Χριστιανική μας Πίστη. Οτίδήποτε σου πω εγώ θα είναι πολύ κατώτερο... Ελπίζω να βοήθησα.

    By Blogger Niki, at 1/4/11 12:35  

  • Ευχαρίστηση του να καταλάβει το blog σας. Τα παραπάνω άρθρα είναι αρκετά εξαιρετική, και πραγματικά απολαμβάνουν την ανάγνωση blog σας και τα σημεία που έχετε εκφράσει. Μου αρέσει πολύ να εμφανιστεί ξανά σε μια τυπική βάση, μετά την πολύ περισσότερο στο πλαίσιο του θέματος. Ευχαριστίες για τη διανομή ... κρατήσει γράψιμο!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 13/2/13 21:55  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home